ϟProud Of You.




Happy Fasting
05 August 2011 | 8:12 AM | 0 Students
Hello, Hii , Heyy, puasa tak? kenapa tak puasa? awak period kea? ohh okayy. hari niyy 5 ogos bersamaan. so kita dah lima hari puasa. takan sepuluh pulak kann. adoii punn. now dah lima hari puasa baru lh aku nak update en? ish-2 , ape nak jadi lh pemalas sgt niyy? besok dah hari kea enam dah puasa. phewwwww , gila cepat dohh.

Korang dah beli baju raya? warna apa? berapa helai ? beli dkt mana ? jenama apa? size berapa? kepala butoh kauu habis semua kau nak tanya niyy. aku baru buat baju kurung. baru buat? phewwwww , gila lh . baju raya aku tahun niyy warnaa ......... adalah. sibukk nak tauu. nt aku update lewww. jangan lewww tacinggg awuks. itewww tuxx ukewww leww. ala dediknya. FAKER -.- dah lari tajukk . back to topic kayy .
puasa tahun niyy macam -________- tak tau nak ckp apa. macam malas jea kot . kay aku ckp macam keling. dah lh dkt sekolah naik tangga bertingkat-2. gila diaa tak penat. pas uhh balik kengkadang tertinggal bas. hah , lagi macam siall. ish ape niyy , bulan ramadhan bulan yg mulia mencarut-2 niyy ? ape nak jadii ? Ehh sial lh , puihh !

Puasa tahun niyy sekali jea aku pergi terawih. rajin en akuu ? tuhh punn first ramadhan . mula-2 seriously ramai , bila dah akhir-2 haremm . pak imam jeaa yg ade depan uhh . sembahyang sesorang . wakluuu -.- Tahun niyy aku rasa tahunn yg paling malas bagi aku dohh . ylh , terawih tak pergi \duduk rumah la
gi bagus/ apak kau ngajar . bazaar tak pergi \duduk rumah tidur krohh-2 sampai buka puasa zZzZzZ/ errrr, pemalas gilaa wehh. haha , dan itu lh akuu. okayy dahh . aku nak tidur . kbyeeee . ehh chopp . korang hafal tak niat puasa ? tak hafal ? baca dkt bawah niyy
|
|
|
|

|
V



RAMADHAN AL-KAREEM :)




Older Post Newer Post